vrijdag 3 september 2010

Vakantieboekje...

Voor de vakantie vond ik bij Scrapbook Nederland het prachtige albumpje van Making Memories ( van de Panorama ( Travel-) serie ) Ik kocht er papier, cardstock, lint en stickers bij en het hele boeltje ging mee op vakantie. Ik laat op vakantie altijd al een paar foto's afdrukken bij van die Kodak-machines en begin dan ter plekke al te scrappen. Deze keer was het boekje al over de helft toen ik  thuis kwam. Nu is hij helemaal af. Hier komt-ie: ( Ik hoor graag via een berichtje of je hem leuk vindt!)

De voorkant... De buitenkant van dit album is gemaakt van donkerbruin vilt!


















De  laatste bladzijde is een 'uitvouwbladzij'  waar ik op de achterkant de kaart van Kent heb geplakt en een klein plaksteentje bij de plaatsen in Kent die we bezocht hebben. Verder zitten er bladzijden van vilt in het boekje, bladzijden uit de serie 'Panorama',  kleine page-protectors en zelfs ATC-kaartjes-protectors die ik op maat heb gemaakt voor dit boekje. Daar passen nl. precies toegangskaartjes of kleine fotootjes in zodat je lekker veel kwijt kunt!


Ik heb de foto's met opzet niet zo groot gemaakt omdat deze post anders zo lang wordt. Als je op de afzonderlijke plaatjes klikt worden ze wel wat groter!!

27 opmerkingen:

  1. Wauw Arja, je boekje is helemaal super leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een super gaaf boekje gemaakt zeg!! super!
    Daar mag je zeker weten trots op zijn.
    Het vilt is ook erg leuk... ik ga nog even op het SA forum kijken en goed lezen op je blog. Volgens mij had je ergens verteld waar het album van was ;)

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow...wat een supergaaf boekje heb je gemaakt zeg!!!echt een prachtige herinnering zo.
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is hierboven al een paar keer gezegd, maar ik ben het er roerend mee eens hoor! Wat een prachtig boekje heb je ervan gemaakt! En wat een prachtige foto's ook! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend leuk boekje Arja heel mooi en wat kan daar lekker veel in zeg
    super

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi album is het geworden. Lekker veel foto's verwerkt. En wat handig dat je er op vakantie al mee begonnen bent. Dan is het snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een mooi boekje geworden, en je hebt veel foto's gebruikt. knap, dat vind ik zelf altijd erg lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk boekje zeg!! Heel knap dat je het afgemaakt hebt, wat een klus. Het resultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel mooi boekje geworden, met lekker veel foto's. Een leuke herinnering voor later!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi boek! vind de voorkant heel erg mooi!!!

    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel gaaf! vind de kaft echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk album is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Arja

    Hier ben ik weer
    hoe kan dat nou toch dat je geackt was,was alles weg of niet?Ik hoop dat je niet alles kwijt was.Ik ben blij dat je er in ieder geval weer bent.
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterend album heb je gemaakt. Vind de voorkant helemaal super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk album is het geworden, erg handig en leuk toegepast de atc pageprotectros. Wat heerlijk dat je al zo lekker snel klaar bent na je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat is ene geluk dna dat je niets kwijt was,pffffffff gelukkig maar zeg

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat een prachtig album is dat geworden! Ik vind de voorkant om te kwijlen, zo mooi. Knap gedaan, hoor!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat een werk joh, maar wat is die super leuk geworden!!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat een werk joh, maar wat is die super leuk geworden!!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een super vakantie boek. daar mag je trots op zijn. groetjes samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een ontzettend leuk album!
    Heb hem bij favorieten gezet...

    groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind het een supergaaf album geworden, echt een leuk aandenken aan de vakantie zo! SUper!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf album joh, errug mooi geworden, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat een supergaaf album!
    Mooi papier heb je gebruikt.
    En erg leuk die pagina's op ATC kaartjes formaat!
    Ben er helemaal weg van! En ik zie gelijk een mooie vakantiebestemming voor volgend jaar! :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk boekje zeg, super aandenken, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een superboekje! Prachtig!

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een prachtig album geworden, heel erg mooie papier wat je hebt gebruikt en mooie foto's super....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen