zaterdag 18 september 2010

Parijs

Na onze vakantie in Engeland zijn we nog een paar dagen in Parijs geweest met Rianne, Sanne en Peter. Het was erg leuk! Ik ben toen ook  in een gigaleuke scrapbookwinkel in Parijs geweest: de Temple du Scrap. Ik keek mijn ogen uit en wist niet goed waar ik moest beginnen zoveel spullen waren er.  Ze hadden van het Franse merk Rouge de Garance een Parijse lijn met Eiffeltorens en de skyline enzo. En ook rub-ons die bij de lijn pasten. Natuurlijk heb ik daarvan ingeslagen. Hier is de eerste L.O. met dat papier. We zijn hier op de 'Arc de Triomphe', een hele klim maar wat was het de moeite waard. Een vriendelijke Australische dame met Hollandse roots maakte een foto van ons!

11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super gave lo! Wat een super papier. Dat wil ik ook, hahah

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi lootje en hele leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi lootje : )
    en inderdaad super gaaf papier...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf hoor! ik ben groot fan van dit merk, jammer dat het in nederland minder makkelijk te verkrijgen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf papier zeg..het past helemaal bij je foto's! het papier is al lekker druk dat er eigenlijk maar weinig "bij" moet behalve de mooie foto's dan!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zulk toepasselijk papier! Alhoewel ik het wel een beetje fel vind. Maar je lootje is superleuk geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg!. Lekker vel kleurtje. Maarre scrapwinkel in Parijs....hmmmm moet ik toch eens naar Parijs dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi papier, past perfect bij de foto's....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden zeg!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitternede layout en het past echt heel goed bij de fotodie kleuren geweldig....
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen