maandag 20 september 2010

Rouge de Garance...

Leuk al die reacties op het lootje uit de vorige blogpost. Velen van jullie herkennen het merk nog. Een aantal jaar geleden was het ook in Nederland verkrijgbaar. Ik heb er toen ook lekker mee gescrapt. Sommigen vinden het papier te fel. Nou hou ik van vrolijke kleurtjes. Vintage is aan mij niet besteed. ( ieder z'n ding toch?) Maar ik heb vandaag een L.O. om te laten zien die minder fel is. Ik heb nu een bruin vel gebruikt uit dezelfde serie. Dat vel heb ik niet als geheel gebruikt maar er twee cirkels van eiffeltorens uit geknipt. De skyline onderaan de L.O. is gemaakt van rub-ons!

15 opmerkingen:

  1. deze is mooi! gaaf die rand onderaan de lo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja,
    kleine meisjes worden groot :D
    Vet mooi
    groetjes mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf papier, Arja! De lootjes die je ermee gemaakt hebt zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vind deze ook erg mooi! Leuk toch om soms met felle kleuren en soms met wat rustigere kleuren te scrappen, ook helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lo met mooie details ,vooral onderaan met die rubons.Maar ook je circkels van eifeltorens heb je leuk bedacht

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lootje en mooie foto. Apart zo met die rub-on skyline onder aan.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat is idd een hele andere stijl dan die van het vorige bericht...leuk, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke mooi die skyline

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat super mooi uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie LO zeg!
    heb je erg leuk gedaan!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuke lo heb je gemaakt.
    leuk papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke lo heb je ervan gemaakt.
    Krijg nu al zin in de vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige layout heb je gemaakt en wat een gave rand onderaan de pagina super
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen