zondag 22 augustus 2010

Wat liefde met je doet..... ( en andere l.o.'tjes )

Even tussendoor een l.o. met een foto van Lieke toen we aan het eten waren ter gelegenheid van ons 24-jarig huwelijk. Toen ik die foto zag viel het me zo op hoe Lieke de laatste maanden veranderd is. Ze lijkt helemaal opgebloeid. De journaling die ik erbij gemaakt heb gaat erover dat ze sinds ze verkering heeft met Erik en ook dankzij de Ritalin die ze nu een half  jaartje gebruikt zo'n andere uitstraling heeft gekregen. De titel van de L.O. is: 'Wat liefde met je doet.....'

Papier:  Americain Crafts


Verder twee nieuwe vakantielootjes. De eerste is van Sanne die op het terrein van 'Dover Castle' op een muurtje zit met uitzicht op Dover achter haar:


Papier: 'Olivia' van Basic Grey


De laatste vandaag is van Lieke en Sanne als we een kopje thee drinken bij 'Marks en Spencer' in Canterbury:


Papier: Sassafrass Lass

14 opmerkingen:

  1. leuke lo's en heel gaaf dat zelfgemaakte uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via het SAforum kom ik dus bij jou terecht. Leuk blog heb je en mooie LO's staan hier zeg! Leuk al die LO's van Engeland, mooi land he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey die Arja,
    wat een waanzinnig fleurige lootjes, daar knapt een mens van op met de herfstachtige weer! Leuk he zo'n blogtrain zo zie je nog eens wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arja,
    De blogtrain stopt even op jouw blog! Wat een geweldige LO'tjes! Vooral de eerste vind ik erg mooi vanwege het verhaal wat erbij hoort! Geweldig als je ziet dat je dochter zo opfleurt..heerlijk toch!
    Op het 2e lo'tje heb je met groen een border gemaakt, hoe heb je dat gedaan?? Ik vind het namelijk erg gaaf gedaan, ook met die vlakken zo! Ik denk dat ik maar eens volger wordt...voor meer inspiratie!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via de blogtrain van het SA forum ben ik op je blog beland. Wat een vrolijke layouts maak jij, zelf vind ik dat erg leuk maar ben er niet zo handig mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke layouts! kom zeker vaker bij je kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan hoor.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke layouts zeg, en daar is het vrolijke uiltjes papier waar Elske naar op zoek was haha...groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lootjes heb je gemaakt. heerlijk al die kleurtjes.
    gr, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave l.o.'s heb je gemaakt, en wat een lieve journaling bij de eerste!
    groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke LO's. En ook erg leuk papier! Ik vind de Olivia lijn super!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn nog eens heerlijke vrolijke lootjes, leuk al die kleurtjes, daar word je vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi, die van Sanne past echt bij haar. die andere zijn heel vrolijk, je hebt iets moois gemaakt hoor, bedankt voor een paar ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej Arja,

    Wat heb jij een supergavee LO'tjes gemaakt, zeg! Mijn complimenten :D! Die van Lieke..prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen