dinsdag 24 augustus 2010

'Onze held' en 'afscheid'.

Vandaag weer twee nieuwe vakantielootjes. Die nieuwe vakantiefoto's zijn ook zo inspirerend! De eerste gaat over Peter. Tot vlak voor we op vakantie gingen had hij nog tentamens. En door de site van de Universiteit Utrecht tijdens de vakantie in de gaten te houden kwamen er op verschillende dagen drie keer een voldoende binnen. Wat heerlijk! Drie keer feest. Op dit moment is Peter al weer drie weken bezig aan zijn Bachelorwerkstuk. Het nadert zijn voltooiing maar wat werkt hij hard! Stug werkte hij door terwijl de rest van het gezin nog vakantie vierde. ( behalve Gert dan, de andere arme ziel! )Daarom is Peter 'Onze held'.

Papier: Jillebean Soup


De tweede vind ik ook heel leuk geworden. Gert en ik waren erg verknocht geraakt  aan ons plekje bij de zee ( eigenlijk het Kanaal ) in Kingsdown. De laatste morgen zijn we nog even samen naar de zee gelopen om 'afscheid' te nemen! De scrap geeft voor mij echt het gevoel van die morgen weer. Die glinsterende golfjes in het ochtendzonnetje en natuurlijk een grote boot aan de horizon want die gaan daar af en aan.


Papier: bovenste strook ( wolken ) Elsie, middelste strook ( zee ) American Crafts: Heat Wave, en de onderste strook ( strand) en het zonnetje: Rusted Sun van Fancy Pants Design!

15 opmerkingen:

  1. Zoooo jij bent druk geweest!

    Leuk om een lootje te maken uit "trots" ik vind hem erg mooi geworden!

    Tweede vind ik ook leuk en dat afscheid nemen van de zee is inderdaad wel herkenbaar.. Wat kan de zee een enorm vakantiegevoel geven he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan hop ik weer even naar die van jou:):):)
    Zo leuk,al die ,voor mij ,nieuwe blog ontdekken!
    Prachtige lootjes zie ik hier voorbij komen,ga zo nog even rustig verder kijken;)
    Bedankt voor je berichtje en succes met de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige echt zomerse layoutjes..
    Ik vind ze echt helemaal top !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige lootjes,heel zomers, helemal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik schrijf maar even een reactie bij je terug... ik ben eigenlijk gestopt met mijn webshop maar hoop nog door mijn laatste voorraad te komen... een deel staat op mijn blog. De rest kan je nog kopen via mijn site www.scrapclaud.nl

    Groetjes, Claudia
    leuk die blogtrein :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arja, wat een geweldige layouts heb je gemaakt! Ik kan me voorstellen dat je trots bent op Peter. Enne Banoffee pie heb ik in Ierland ook gegeten, dat was echt superlekker!! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave LOtjes Arja, super :)

    Groetjes,
    M@rjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kleurige LO's heb je gemaakt! Daar wordt een mens vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi arja, wat een heerlijke somerse vrolijk lo's heb je gemaakt.

    wat leuk, een collega!
    ik heb dit jaar voor t eerst een combi, 3/4 .....beetje aanpoten maar erg leuk 9zegt ze in de 2e week ;) )

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie lootjes en mooi verhalen erachter

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, erg positief, goed om te zien, geeft een fantastisch beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lootjes, Arja! Vrolijke kleurtjes en alles past goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke vrolijke layouts! vind de onderste foto prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf volgens mij bij jou uitkomen met de blogtrain, maar dat vind ik helemaal niet erg ;) Zo'n leuke dingen. Dus kijk gewoon nog even verder bij je.

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende layouts, heerlijk zomerssuper...
    Liefs Marelle

    BeantwoordenVerwijderen