zondag 8 augustus 2010

Vakantiefoto's!

Ik kwam terug van vakantie met meer dan 700 ( ! ) foto's op mijn geheugenkaart. Op het moment ben ik ze aan het ordenen, bijwerken, zonodig weggooien en bestellen. Op vakantie was ik al begonnen aan een klein albumpje over de vakantie waarin ik de foto's chronologisch plak. Dat geeft me de vrijheid om de losse L.O.'s voor mijn grote album en die van de kinderen gewoon te maken over gebeurtenissen die ik leuk vind. Het kleine album is nog niet af, dat hoop ik t.z.t. te kunnen laten zien. Nu volgen wat L.O.'s van vóór de vakantie en de eerste losse  scraps met vakantiefoto's.

Vlak voor de vakantie waren we 24 jaar getrouwd. We zijn met z'n allen wezen chinezen en dat leverde een leuke gezinsfoto op:

Papier: Theresa Collins


Vervolgens nog wat lootjes over een middagje aan de Kaag....


Papier: Jillebean Soup en Sassafrass



Papier: Basic Grey en Echo Park


En dan nu de eerste vakantiescraps:


Papier: Echopark


.


Papier: Basic Grey ( Olivia )


P.S. Stunning betekent iets als adembenemend!

1 opmerking:

  1. wat een prachtige layouts zijn dit, en elk weer anders, heel erg mooi.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen