maandag 2 februari 2009

Februari!

't Is toch niet te geloven dat het al februari is. Doordat ik twee weken ziek ben geweest heb ik de helft van januari gemist. Ik hou eigenlijk ook niet zo van januari, zo'n lange koude maand waarin niets feestelijk gebeurt.... En nu is het dus al februari. Over twee weken hebben we voorjaarsvakantie en dan is er al een aardig gat geslagen in de winter. Gelukkig ben ik aardig opgeknapt. Het enige dat nog rest is veel hoofdpijn en gauw moe, maar dat zal moeten slijten denk ik. Ik ben ook langzaam weer aan het scrappen. Ik ben aan een miniboekje bezig maar dat laat ik pas zien als het klaar is. Wel heb ik in de kerstvakantie over Sanne's verjaardag gescrapt. Er zijn niet veel verplichte nummers waarover ik scrap, maar de verjaardagen van de kinderen probeer ik toch wel bij te houden. Hier kom de verjaardagsscrap:

dsc_sanne13

1 opmerking: