woensdag 28 januari 2009

Me

Ik knap helaas nog niet zo erg op, blijf erg slap en moe en mijn hele hoofd zit vol met wattebollen voor m'n gevoel. Ik stoom braaf 3 keer per dag een kwartier, maar het lijkt niet veel te helpen. Nu zit mijn linkeroor ook nog dicht dus voor mijn gevoel hoor ik alles in de verte!  Als je daar niet moe van wordt....

Toch ga ik vandaag een L.O. laten zien. Ik had hem al gemaakt voor ik ziek werd. In Amerika is het onder scrappers heel gewoon om L.O.'s over jezelf te maken. Ze spreken daar zelfs over B.O.M. wat staat voor 'Book of Me'. Er wordt dan een boek over jezelf gemaakt. De ene bladzijde gaat  ( bijvoorbeeld ) over je hobbies, de andere over je verwachtingen, of over de boeken die je graag leest.  Deze keer heb ik dus een echte 'ME' scrap gemaakt. Kijk maar:

dsc_me2

1 opmerking:

  1. Beterscap Arja, ik hoop dat je nu al weer wat opgeknapt bent!
    gr. Jessika

    BeantwoordenVerwijderen