vrijdag 27 februari 2009

Rianne!

De foto van Rianne op de 'Louvre-Lay Out' ( waar ze naast het beeld staat ) vond ik zó leuk dat ik hem bewerkt heb in Picasa.  ( gewoon bijsnijden kiezen en instellen op het formaat 13 x 18 en een mooie uitsnede maken. Na het bestellen kun je de foto gewoon weer terug bewerken tot de originele foto.)

Toen had ik dus een prachtige foto van Rianne waar ik meteen mee aan de gang ben gegaan. Komt-ie:

dsc_riet153


Onder de foto heb ik een mat gemaakt van rood gestippeld vilt ( gewoon te koop in de scrapbookwinkel op scrapformaat! ) Daarna heb ik met mijn rondjespunch zitten worstelen om rondjes uit de stof te stanzen zodat ik ook vilten stippen op de foto kon plakken. Af en toe moest ik even bijknippen maar het effect is leuk  toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten