zaterdag 3 januari 2009

Weer gescrapt!

Eindelijk de rust gevonden om weer te scrappen! Als alle feestdagen door de week vallen hou je toch maar heel weinig echt vrije dagen over vind ik.

Ik had nog wat foto's liggen van onze 3-daagse vakantie in de herfst, die ik niet in het herfstboekje verwerkt had.  Daar ben ik mee aan de gang gegaan. Echt heerlijk... Hier komen ze:

[gallery]

Het programma heeft weer een nieuwe update gekregen en daardoor kan ik de foto's niet meer op mijn 'oude' maat op de website zetten. Het kan helaas alleen op deze maat, of groter dan de 'oude' maat waardoor de foto uit het kader van de website springt.

Maar je kunt wel altijd op de foto klikken om hem groter te zien! ( Je kunt nu zelfs tot 3 keer klikken en hem dan elke keer een beetje groter zien....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten