vrijdag 28 maart 2008

Rianne en Sanne

Toen we op vakantie in Limburg waren heb ik van Rianne en Sanne een close-up gemaakt. Ik vind ze allebei erg leuk geworden. Ze staan er op zoals ze zijn. Om er een scrap van te maken heb ik kleuren gezocht die bij ze passen. Sanne's foto is wat dromerig en zij houdt ook van roze en bloemen. Rianne is wat meer down-to-earth, en dol op legerkleuren. Bij allebei heb ik de figuren uitgestanst m.b.v. de Cricut. Bij Sanne is de 'hartjesbloem' ermee gemaakt en bij Rianne het lieveheersbeestje. En de letters natuurlijk! Hier komen ze:

3 opmerkingen:

  1. De scrapbook wedstrijd is misschien ook iets voor jouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan ik daar info over vinden?
    Groeten Arja de Best

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mamsie!
    Leuke scraps hoor!
    Ik hoop dat u er nog meer gaat maken ;)
    Doei, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen