dinsdag 4 maart 2008

Nog even over de vakantie....

We hebben een heerlijke week gehad in Limburg. Wat kun je daar lekker wandelen zeg! Bij de weilanden zijn zelfs speciaal klaphekjes gemaakt zodat je route dwars door een weiland kan lopen... Nu zijn onze kinderen niet zulke wandelaars, maar Gert en ik hebben ( bijna ) elke morgen eerst een mooie wandeling met de hond gemaakt.

We zaten ook ideaal in Zuid-Limburg. Drie steden vlakbij: Heerlen, Maastricht en Aken. We hebben ze alledrie bezocht. En we zijn ook nog in Valkenburg geweest. Maar ook IN het huisje hebben we genoten. De eerste ( vrijdag ) avond had ik een gourmet besteld voor in het huisje. Je krijgt dan het hele pakket compleet met gourmetstel en verlengsnoer mee naar huis! Het was verrukkelijk!

De kinderen hebben veel gezwommen en wat films gekeken, en ik heb zelfs nog twee avonden zitten scrappen. ( jaja, de scrapspullen gaan altijd mee op vakantie! ) Ik had nog een hele stapel foto's van Sanne's afscheidsmusical liggen die gescrapt 'moesten' worden. Kijk scrappen doe ik absoluut voor mijn plezier, dus alle 'moeten' is eigenlijk verboden, maar voor Rianne had ik ook een dubbele Lay-Out gemaakt van haar musical dus dan moet Sanne er eigenlijk ook wel één hebben. Het zijn ook hele leuke foto's dat is het punt niet. Maar omdat het er zoveel zijn is het heel moeilijk om te kiezen. Maar ik heb een leuke oplossing gevonden om toch zoveel mogelijk foto's te gebruiken. Uit elke foto heb ik het belangrijkste deel gesneden en dat mocht ( van mezelf ) maar 13 bij 6 cm groot zijn. Dan dwing je jezelf echt de essentie van de foto te 'pakken' en snijdt dan alle overbodige plafonds, gordijnen, vloeren e.d. van de foto af. Best moeilijk hoor! Maar op die manier heb ik dus ZESTIEN foto's kunnen gebruiken! Kijk zelf maar: ze zijn het toch allemaal waard? ( Het was ook zo'n leuke avond!! )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten