donderdag 21 april 2011

Krullen....

Het kan raar gaan in een familie ;-)

Mijn moeder had als kind krullen die na haar eerste kind ( ik dus ) verdwenen als sneeuw voor de zon. Ikzelf heb altijd al een hoofd met krullen gehad,  mijn eerste baby veranderde daar niets aan! Rianne - onze derde - heeft hetzelfde haar als ik. Als klein peutertje en  nu ze bijna 18 is nog steeds! Sanne had als klein kind steil haar. Wel ' gewillig ' maar steil.  Maar tot onze verbazing heeft ze nu ze in de puberteit is ( ze is nu 15 ) krullen gekregen!!

Daarover gaat mijn volgende lootje. Deze keer weer eens met recente foto's. De titel:  Hoezo krullen?




13 opmerkingen:

  1. hoe kan ze dat nou niet leuk vinden? ze zijn prachtig, die krullen van haar, mooie meid! en een mooie lo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lo en foto's.
    jammer dat ze haar krullen niet mooi vind(ik vind ze super)
    Scrapgroetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lo
    ze ziet er zo mooi uit met
    de prachtig krullen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout en mooie foto's ze ziet er echt prachtig uit.... en wat een leuk verhaal erbij
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je layout is weer super! Mooi hoe je alles zo om de foto's hebt gecentreerd en een lege ruimte eromheen hebt gelaten... Zo springen ze er echt uit. Schitterend haar heeft je dochter trouwens!

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige krullen heeft ze gekregen, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi lootje
    en jammer dat ze de krullen niets vindt
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie krullen !
    Ze heeft echt prachtig haar.
    Je lo is heel mooi geworden
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ja als ze krullen hebben willen ze steil en als ze stijl hebben willen ze krullen, daar doe je niets aan :) Ik vind ze overigens wel mooi hoor! Net als je layout! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige krullen zeg, ik ben er gewoon jaloers op!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige lo; mooie foto's, mooi verhaal en zeer zeker mooie krullen!!! (wil ze ook best wel hoor....)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke lo heb je gemaakt.
    Jammer dat ze geen krullen wilt.
    Wie weet wil ze over een paar jaar toch wel de krullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo zeg wat een mooi bos met haar mooi die krullen allemaal en prachtige creatie ook !!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen