woensdag 27 april 2011

Hoera, Rianne is 18!!

Onze lieve Rianne is vandaag meerderjarig geworden! Ze vindt het zelf nog best wel eng: al die nieuwe verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengt.

Net als bij Peter en Lieke toen ze 18 werden heb ik ook voor haar een boekje gemaakt: Rianne van 0-18 Van elk jaar heb ik een foto gescrapt. Het is zo leuk om de veranderingen van jaar tot jaar te zien!

Het was best moeilijk voor mij om het te doen en af te krijgen. Er zit toch druk achter( het moet af )en daar kan ik op het moment heel slecht tegen. Maar Rianne had al gezegd: u gaat voor mij ook zo' n boekje maken he, ik zal er heel zuinig op zijn!! Ja wat doe je dan? Scrappen dat het een lieve lust is natuurlijk!

Hier komen de foto's:


.



.



.



.



.



.



Als je op de afbeelding klikt wordt hij groter! Papier is Jillibean Soup!

25 opmerkingen:

  1. Wauw arja wat een onzetten gaaf en prachtig album, ik vind het zowiezo een superleuk idee voor een album,en je hebt zo'n mooie herinnering eraan ik denk dat je dochter er superblij mee is... het si zo leuk om te zien dat je dochter elk jaar veranderd ik vind het echt top gemaakt.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat is dat mooi zeg
    een heel gave boek heb je gemaakt met de mooie foto,s het is een mooi meisje
    je dochter

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk boekje heb je ervan gemaakt. Wat een ontzettend leuke herinnering om mee te geven aan je kinderen. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een ontzettend leuk boekje mooi heringering je dochter zou het wel super vinden!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woowwwwwww!!! Arja..........prachtig!!! wat een dierbaar cadeau voor je kinderen, in dit geval Rianne zeg!!!
    OO..snap heel goed je "moet" gevoel, maar dit is wel een heel bijzonder "project" ........prachtig gedaan!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend boekje! Daar zal ze vast blij mee zijn! Prachtig echt, en die tekst, echt heel lief, ik kreeg er kippevel van!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zou elk kind moeten krijgen. Wat bijzonder dat jij het hebt gedaan.
    De foto`s zijn net zo blij als het papier. Wat zal ze hier trots en zuinig op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst nog gefeliciteerd .
    En het is een prachtig aandenken geworden voor haar . Hbe je mooi gemaakt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg, om van elk jaar een foto te scrappen en er een boekje van te maken. Zo zie je hoe ze in al die jaren veranderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onwijs leuk dit boekje! Ik heb zelf ook een album van 0 tot 18 gemaakt voor mijn oudste maar dan met de hoogtepunten, niet echt per jaar. |Zal hem ook eens op mijn blog zetten! Maar die van jouw dochter is echt super!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke album heb je gemaakt.
    Dit was ook de verrassing voor je dochter, wat je niet op je blog kon zetten.
    Nog gefeliciteerd met je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Arja,
    ik was zo onder de indruk van je album dat ik perongeluk weg ben gegaan zonder berichtje (schaam schaam) Ik vind hem HEEL mooi! echt super.
    wat heb je een prachtige volwassen dochter!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een superleuk album is het geworden!!!
    Ik zou er zelf maar moeilijk afstand van kunnen doen,
    als ik het had gemaakt. Misschien moet je er nog een maken voor jezelf! Zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een prachtige herinnering geworden. Kan me voorstellen dat ze dit graag wilde hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een super gaaf album is dit geworden
    een heel dierbare herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poeh poeh...
    Kan die van mij NOG mooier worden dan deze? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie herinnering aan 18 jaar, zo zie je je kind veranderen (vind trouwens wel dat ze op je lijkt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ow WOW wat een geweldig mooi album,
    die kleuren, echt helemaal gaaf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk album !
    Echt super gemaakt.
    Een heel mooie herinnering
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het toch een geweldige dame. Ik weet nog hoe gelukkig ze was met haar hond, Den was toen helemaal onder de indruk, Rianne heeft een hond Raja, ik wil er ook een, heerlijk en idd waar is de tijd gebleven je kleine meisje al weer 18 jaar en die zenuwen.... het komt allemaal goed, en je hebt een geweldig boek neergezet Arja, je mag trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW!! Jeetje wat gaaf zeg zo'n album.

    En ik vind de tekst op de laatste bladzijde echt zo superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw! ik vind het prachtig! leuk om haar zo in het verloop van de foto's ouder/volwassen te zien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja....als ze dat zo tegen je zeggen ,dan moet je wel :):):)
    Maar wat een prachtig album is dit geworden !
    En een hele mooie traditie ook, elk kind zo'n boekje meegeven...en dat ze er dan ook zo blij mee zijn, dat maakt dan al het werk helemaal goed :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. tjonge zeg wat is dit een prachtig album geworden van je dochter!! Iets waar je trots op kan zijn! En je dochter ongetwijfeld op jou!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel leuk boekje! leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen