maandag 15 februari 2010

Knoeipotten....

Onlangs zag ik een leuke L.O. bij Louise van het cricutforum. Ze had over haar kleinzoon gescrapt die zijn eerste warme hap kreeg. Geweldige foto's! Ik moest meteen denken aan de 'knoeifoto's' van onze eigen kinderen. En ben meteen op zoek gegaan. Ze zaten in fotoboeken of dozen dus het was een hele speurtocht... Maar als ik eenmaal wat in mijn hoofd heb!! Eindelijk had ik er vier verzameld. Van Sanne onze jongste was 't het moeilijkst want dat is van nature een 'net' kind.  ( Lijkt niet op haar  moeder, ik vind kliederen nog steeds heerlijk! ) Toen was het een kwestie van inscannen. Gelukkig hebben we een uitstekende fotoscanner van Epson dus de kwaliteit is dan prima. Toen ik toch aan de gang was in die dozen heb ik nog veel meer foto's ingescand. En vrijdag plofte er een hele dikke envelop van Pixum op de mat met allemaal dierbare foto's, waaronder mijn 'knoeipottenfoto's'. Mijn handen jeukten, dus ik heb er gisteren meteen een Lay-outje mee gemaakt. Komt-ie: (voor de insiders: aan de letters op de foto kun je zien welk kind het is!)

knoeipotten

2 opmerkingen: