woensdag 10 februari 2010

Kerstkaarten...

Hebben jullie dat nou o0k? Dat je in januari met stapels kerstkaarten zit waarvan je het eigenlijk zonde vindt om ze weg te gooien? Ik heb daar elk jaar last van, maar kan ze toch ook niet allemaal bewaren. De kaarten met een foto erop bewaarde ik dan nog wel maar de rest ging toch na verloop van tijd de prullenbak in.

Nu zag ik bij Ali Edwards ( zie blogrol ) hoe zij dat oplost. Ze pakt een vierkantpons en ponst uit alle kaarten die ze leuk vindt ( qua tekst of qua afbeelding ) een vierkantje. En dan plakt ze al die vierkantjes bij elkaar op een Lay Out. Dat doet ze al jaren en elk jaar had ik me voorgenomen om het ook te doen. Maar dit jaar is het er eindelijk van gekomen. Dus hier een nieuwe L.O.: Kerstpost 2009

kerstk

1 opmerking:

  1. hej..ik zie mijn kaartje :P.
    wat een idee zeg! ga ik onthouden voor volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen