dinsdag 5 januari 2010

Zwitserse scraps.....

In Zwitserland heb ik aan de grenen keukentafel heel wat uurtjes zitten scrappen. Héerlijk! Zodra ik een aantal foto's op mijn camera heb ga ik op zoek naar zo'n 'direkt-klaar-fotoapparaat'. Daar laat ik dan alvast een paar mooie foto's uitprinten zodat ik aan de gang kan. ( foto van de eerste scrap ) We zijn zelfs met ons memorystickje naar een echte fotograaf in Visp geweest die een paar vergrotingen voor me heeft gemaakt. ( foto op de tweede scrap, je kunt het verschil in kwaliteit wel zien hè? )

De eerste scraps die ik maakte gingen over het hotel waar we overnacht hebben: de "Riegeler Hof". Geen onbekende voor ons. Een hotel op één uur rijden van Basel. Deze keer was het echter niet zo gemakkelijk te bereiken. We vertrokken om half twee 's middags ( toen de twee jongsten klaar waren met hun kerstwijdingen ) en kwamen om 12 uur 's nachts aan. De hele weg sneeuwbuien, file, slecht zicht en bevroren ruitewissers ( ondanks liters nieuwe antivries ). Op de foto's zitten we aan het ontbijt na een zeer korte nacht. Peter is nog niet bij ons. Hij had 23 december nog een tentamen dus zou later met de trein komen. ( Dat tentamen kwam overigens te vervallen vanwege de slechte weersomstandigheden maar dat wisten we toen nog niet! ). Hier komen de eerste twee scraps:

dreimadel.


onzemeiden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten