zondag 11 oktober 2009

Zomerse lay-outs op een herfstige dag....

Op deze regenachtige zondag wil ik iedereen een beetje opfleuren met een paar vrolijke zomerscraps. Het papier dat ik gebruikt heb is ook heel vrolijk... De eerste is een pannenkoekenscrap. Of zoals de Fransen zeggen: een crepes/galettes-scrap. De zoete pannenkoeken heten crepes en de hartige galettes. Bij de galettes gebruiken ze een soort grauwe bloem waar ook boekweitmeel doorzit. Het crepesbeslag lijkt meer op ons pannenkoekenbeslag. Op de foto zie je allerlei verschillende soorten. Aan de rode letterstickers kun je zien wie welke pannenkoek gekozen heeft.crepes


De foto op de volgende lay-out is genomen op het toernooi van Walraversijde in BelgiĆ«. Ik vond het papier zo vrolijk dat ik de afbeelding alleen heb versterkt door bijvoorbeeld op de getekende bloemetjes een bloemetje te doen of  een knoop te plakken op de zonnetjes.De teksten heb ik overgetrokken met glitterlijm of stift.


raversijde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten