zaterdag 3 oktober 2009

Moeder en dochter!

Ik was onlangs bij Paper en Pictures in Doorn en daar hadden ze het nieuwe papier van Theresa Collins: 'Bella Girl'. Een hele leuke roze/zwarte lijn, dubbelzijdig. Met haar lijn over 'Journaling' ( bordeauxrood, zwart en créme ) heb ik veel gewerkt en ook een miniboekje gemaakt over onze laatste vakantie. ( heb ik nog niet gefotografeerd! ). Maar goed. Ik vond deze 'Bella Girl'-lijn helemaal geweldig. Ik had er roze thickers (dikke letters van foam, vinyl, chipboard of stof ) bij gekocht van stof. Ook al zo super, had ik ook nog niet eerder gezien. Ik had nog een leuke foto van afgelopen juli, toen we uit eten waren vanwege ons 23-jarig huwelijk. Rianne zat naast me en vanaf de overkant maakte Sanne toen een leuke foto van ons. Die heb ik zwart/wit gemaakt zodat hij helemaal bij het papier past. Ik vind stiekum ook dat we dan best wel op elkaar lijken al is Rianne blond en ik zwart. Genoeg gepraat. Voor niet-scrappers is dit ook wel een technisch verhaal. Hier komt de Lay-Out:

moederendochter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten