maandag 25 mei 2009

Werken met een schets....

Als ik even geen inspiratie heb werk ik graag met schetsen. In het blad 'Creating Keepsakes' staan veel schetsen voor Lay-Outs, maar ook op internet zijn er genoeg te vinden. ( kijk bijvoorbeeld op: http://www.gotsketch.blogspot.com/  of op http://pagemaps.com )

Van ons weekendje-weg met Pasen had ik best veel leuke foto's dus wilde ik voor elk kind één L.O. maken met twee 10 x 15 foto's. Ik dacht als ik nu een leuke en eenvoudige schets heb dan gebruik ik die voor alle vier en ben ik lekker snel klaar. Dus ik op de bank met stápel CK's maar geen leuke schets van twee foto's. Tenminste dat vond ik. Toen heb ik zelf een schets gemaakt. Hier volgt de schets, en daarna de L.O. van Sanne en Peter. Die van Lieke en Rianne volgen later!

schets2




peter



sanne


Zoals je ziet heb ik de schets voor Sanne een kwartslag gedraaid. De 'journaling' zit bij Sanne verstopt in de kanttekst. Daar staat: Lieve Sanne, je bent nu dertien jaar!! Klein kan ( en mag ) ik je niet meer noemen! Toch ben en blijf je mijn jongste dus je moet me maar vergeven dat ik er maar moeilijk aan kan wennen. Deze foto's liegen niet: je bent groot geworden!



Bij Peter heb ik aan de kanten een patroontje van stipje-kruisje gebruikt ( x.x.x.x.) Weer eens wat anders!

1 opmerking:

  1. haaaiiii mam,
    en waar is de mijnen dan ?
    deze zijn ook heel mooi maar mijn is de mooiste.
    daaaggg rianne

    BeantwoordenVerwijderen