maandag 11 mei 2009

Gala

Gisteren heerlijk zitten scrappen. Voor moederdag had ik o.a. een  nieuwe cartridge gekregen voor de Cricut. ( Life is a beach )Dus daar heb ik mee zitten experimenteren. En daarna heb ik een scrap gemaakt voor Peter over het studentengala in februari. Dit jaar had hij de stoute schoenen aangetrokken, en een meisje gevraagd voor het gala. De foto's heb ik van de site van Ichtus/Utrecht geplukt. ( echt handig, die werken met Picasa waardoor je de foto's op het goede formaat krijgt en niet in een webversie )

De letters 'Gala' zijn met mijn nieuwe cartridge gemaakt. Zo is hij geworden:

dsc_00052

1 opmerking:

  1. Leuk zeg, ik heb de cartridge ook deze week ontvangen nog niet mee aan de hobby geweest maar dat komt wel goed als ik naar deze layout kijk.

    BeantwoordenVerwijderen