donderdag 9 april 2009

De Heer is waarlijk opgestaan!

Gisteravond heb ik de Paaskaartjes gemaakt voor de komende Paasdagen.  Als je in het archief kijkt in maart 2008 ( 19 maart ) kun je zien welke kaartjes ik verleden jaar gemaakt heb. Het is nl. onze gewoonte om op eerste Paasdag op elk bord een kaartje te leggen met de blijde boodschap 'De Heer is waarlijk opgestaan!' erop. Dit jaar heb ik de plaat uit de kinderbijbel ingescand en toen af laten drukken op zgn. portefeuilleformaat ( bij Pixum ) Je krijgt dan een velletje van vier kleine afdrukjes, net iets groter dan een pasfoto. Met deze kleine aquarelletjes heb ik de nieuwe kaartjes gemaakt. Kijk maar: ( omdat het nu al donker is en ik niet wil flitsen zijn ze een béétje donker maar ik hoop toch duidelijk)

dsc_0001


Rest mij nu om alle trouwe webloglezers hele fijne en gezegende Paasdagen toe te wensen!

2 opmerkingen:

  1. Bij deze, wens ik jullie fijne dagen met elkaar, en vooral ook Fijne en gezegende paasdagen.

    en de paaskaartjes zien er prachtig uit.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook héle fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen