maandag 30 maart 2009

LO's over Sanne en Peter

Van Sanne had ik nog twee mooie foto's van de vakantie. Ik maak eerst altijd een algemeen album over de vakantie en daarna voor elk kind 1 of 2 LO'tjes voor  in hun eigen boek over de vakantie. Het vakantieboek is inmiddels zo goed als klaar dus nu ben ik bezig voor de kinderen. Hier komt Sanne:

dsc_sannebijna13



Verder moest ik nog een verjaardagsscrap voor Peter maken. Ik had niet eens gefotografeerd op zijn verjaardag... ( schande ) maar had wel een paar foto's van vlak na zijn verjaardag. Dus die is nu ook klaar. In april hoopt Rianne 16 te worden dus dan ben ik tot nu toe bij!


dsc_peter20

3 opmerkingen:

  1. Hoi Arja,

    Bekijkt weer regelmatig je scraps ( was ff stil aan deze kant) ze zijn stuk voor stuk prachtig!!

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeej mam,
    wat leuk ik vind de foto van sanne heel leuk :D
    daaag rianne

    BeantwoordenVerwijderen