maandag 27 oktober 2008

Hoera!

Vannacht kwam Lieke ineens onze slaapkamer ingestormd.
We schrokken ons wild want we sliepen allebei allang....
'Pap, mam, ik heb mijn CHE-mail effe gechecked!'
- Om deze tijd, hoe laat is het eigenlijk?
'Horen jullie me wel, mijn cijfer voor het inhaaltentamen stond erop!'
- Ja, dus..... Wat? Je cijfer?????
Ineens zat ik rechtop in bed.
'Ja en raad eens, een 8,4!!'
Hoe is het mogelijk. Geweldig! Lieke heeft dus haar propedeuse gehaald, en kan in februari Engels gaan studeren in Leiden.
Hoera!!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn! Gefeliciteerd!
    daar wil je best wakker van worden, toch?

    Groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wwat een goed nieuws Gefeliciteerd, nu kan ze er echt voor gaan! SMILE en natuurlijk niet meer in slaap kunnen komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen