maandag 15 september 2008

Als vanouds....

Zo, ik heb eindelijk even tijd om een wat langer berichtje te schrijven. Er begon een beetje de klad in te komen.... Maar nu is het heel rustig in huis. Het 'oude' ritme van voor de vakantie keert eindelijk terug. Onze vier kinderen zijn weer uitgevlogen. Eén naar Utrecht, één naar Ede, één naar Gouda, en één naar Leiden. Moet je je voorstellen! Gelukkig komen er vanmiddag weer twee thuis als het goed is maar toch.... Het betekent natuurlijk wel dat als je iets opruimt het ook zeker enige uren opgeruimd blijft in plaats van een kwartier. En dat de ontbijtboel om half acht 's morgens weggeruimd kan worden, en er niet iemand om half twaalf nog eens begint te ontbijten. Kortom het heeft voor- en nadelen.
Ik ben ook weer lekker aan het scrappen. Stapels vakantiefoto's heb ik! Soms weet ik niet waar ik moet beginnen. Ik zal er twee laten zien vandaag. Ik vind zelf die van de 'vakantielunch' erg leuk geworden. Over zo'n scrap denk ik tijdens de vakantie al na, anders had ik niet van iedereen een foto gemaakt waarop hij/zij zijn favoriete gebak eet. Hier komt-ie: ( Het gebak van Peter heet Kouign Amann. Het is typisch bretons gebak en lijkt op boterkoek. )


De foto van Cancale, een plaatsje aan de kust van Bretagne plaatste ik al toen we net van vakantie terug waren. Ik vind die lucht ook zo mooi. Net of er dolfijnen in de wolken zitten! Deze foto heb ik uitvergroot. Langs de randen heb ik geborduurd m.b.v. de borduurmallen die ik gekocht heb op de Scrap-a-Ganza.( Hebben jullie er al wat mee gedaan Anna en Linda? ) Het werkt echt fantastisch! Deze scrap heb ik verder rustig gehouden omdat de nadruk moet liggen op de foto!


En dan ten slotte nog dit: Als je deze weblog regelmatig leest, wil je dan eens reageren? Gewoon klikken op 'reageer' onder aan mijn bericht. Dat maakt het voor mij makkelijker om de weblog bij te houden. Meer een 'gesprek' zeg maar i.p.v. éénrichtingsverkeer. Doen hoor!

2 opmerkingen:

  1. nou hier een regelmatige lezer!
    bekijk je scraps met plezier en ben best een beetje jaloers!!(lol) heb vanavond al mijn vakantie foto's ook geplakt 3 albums is ook niet mis!!! maar het scrappen is toch nog mooier!!
    dus misschien toch maar eens aan beginnen??
    Veel plezier en blijf zeker een kijkje nemen op je mooie site.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een vast lezer, heerlijk, ik heb al 2 layouts gedaan over afgelopen zomer jij gaat echt al sneller.... ze zijn geweldig. En ik sluit me bij Jacqueline aan, ik blijf ook kijken op je mooie site. Doeg Theresia

    BeantwoordenVerwijderen