maandag 3 mei 2010

Herten!

Dit weekend zijn we op een camping geweest waarvandaan je zo naar de ingang van  het park  'de Hoge Veluwe' kon lopen. Omdat we jaarkaarten hebben kun je dan op elk moment van de dag naar binnen lopen. Soms - als het even droog was - staken we snel over en pikten een witte fiets op om dan heerlijk door het park te fietsen. Omdat het niet zo druk was vanwege het weer hebben we één keer een groep herten gezien van wel 27 stuks. Helaas had ik toen mijn fototoestel niet bij me. Een andere keer, toen ik mijn toestel wel bij me had zagen we een klein groepje herten lopen aan de bosrand. Echt geweldig! En op de terugweg hobbelde er een enorm zwijn over een grasvlakte. Het was heel moeilijk de herten te fotograferen omdat ik geen statief bij me had en ze toch redelijk ver weg waren. Met Gerts hoofd als statief ( ik stond op een bankje ) is het me gelukt deze foto te maken. Ik ben reuzetrots: mijn eerste hertenfoto.....

1 opmerking:

  1. Hoi Arja,

    Leuke blog heb je, mooie paaskaartjes heb je een tijdje geleden gemaakt, super tekst! Jaaa, hij leeft!

    BeantwoordenVerwijderen