donderdag 1 april 2010

Afgekeurde foto...

In mijn fotodoos vond ik een foto die niet in de fotoboeken van de kinderen terug te vinden is. Ik had hem nooit gebruikt of bijbesteld, vond hem dus op de één of andere manier niet goed genoeg. Toen ik hem tussen de andere foto's vond voelde ik meteen een brede glimlach te voorschijn komen: wat een vrolijke gezichtjes ( zeg maar gerust : ondeugende snoeten! ) Verbaasd probeerde ik te achterhalen waarom deze foto niet goed genoeg was geweest. Omdat Lieke er niet helemaal opstaat? Omdat ze in hun slaapshirtjes zitten, en dus niet zijn opgedirkt??? Ik kan het niet bedenken. Ik vind hem nu geweldig! En dus heb ik hem  snel ingescand en er heerlijk mee gescrapt. En...: leer van mij deze les: gooi nooit foto's weg die je niet mooi genoeg vindt. Misschien vind je ze later wel prachtig!

1 opmerking:

  1. dat is een hele goede tip! ik heb ook zoveel foto's waarvan ik denk......
    maar..... nu bewaar ik ze toch maar in een schoenendoos.

    Gr Jacq

    en die foto? geweldig toch!

    BeantwoordenVerwijderen