vrijdag 11 december 2009

Nieuwe Japanse cartridge voor de Cricut...

Na het berichtje over onze pakjesavond even een technisch verslagje over mijn surprise. Die heb ik namelijk gemaakt m.b.v. de nieuwste cartridge voor mijn Cricut: 'Pagoda'. Echt een superleuke cartridge. Helemaal omdat we dankzij Sanne langzamerhand al een klein beetje bekend zijn met Japan. Ik weet niet hoe ze er bij komt maar ze is helemaal gefascineerd door Japan. Daarom vind ik de Japanse karakters die op deze cartridge staan zo leuk.
Hier volgen wat foto's van het kastje dat ik voor haar maakte. De karakters op de voorkant ( spiegel ) betekenen 'schoonheid'.
Aan de zijkant staat een karakter dat 'dochter' betekent.


zijkant
Ik maakte ook een notitieboekje voor haar met een 'Japanse voorkant'. Het boekje met de bruine kaft en het elastiek kocht ik bij Dille en Kamille. Echt een aanrader voor scrappers en in allerlei maten verkrijgbaar. Bij de karakters die ik daarop heb geplakt heb ik met kleine lettertjes de Engelse vertaling gezet. Het dessinpapier is trouwens van 'Basic Grey'!


boekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten