zondag 6 september 2009

Alweer nieuwe vakantiescraps.....

De scraps blijven uit mijn handen rollen! Ik heb ook zoveel nieuwe foto's. En de mogelijkheden zijn haast onbeperkt. Ik vind het ook heerlijk om collage's te maken met Picasa en daar dan weer mee te scrappen. Zo had ik een collage gemaakt van de foto's over ons bezoek aan Mont St. Michel. Ik dacht dat ik hem besteld had in de maat 20 x 30 cm maar ik had per ongeluk 30 x 40 aangeklikt. Eerst dacht ik dat ik er nu niks meer mee kon beginnen. Het was meer een poster. Maar toen ontdekte ik dat ik hem precies over een dubbele lay-out kon verdelen. En nu ben ik er toch weer heel blij mee. Hier komt-ie:

msmichel


En de volgende gaat over de kust van Dinard. Daar staan van de scháttige strandtentjes langs het strand. Blauw-wit. Vandaar dat de hele scrap in blauw-wit is gemaakt:


dinard2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten