zaterdag 29 augustus 2009

Weekend!

Je geniet het meest van het weekend als je door-de-week gewerkt hebt!! Het is een eenvoudige wijsheid maar een waarheid als een koe! De eerste werkweek zit er weer op en het was toch wel weer erg gezellig met mijn kleutertjes....

En er is nog geen druk vergaderrooster, dus tussendoor heb ik zelfs nog tijd ( en energie! ) overgehouden om nieuwe lay-outs te maken. Omdat ik in de vakantie altijd veel foto's van de kinderen neem, wil ik voor allemaal een l.o. maken met vakantiefoto's waar ze alleen op staan. Ik heb daarvoor gekozen voor 'craft'- papier, dat is bruin, kartonkleurig papier. Ik had nog heel veel leuke bladen van het merk 'Sassafras'. De bladen op zich zijn te druk om in één keer te gebruiken, maar ik heb er gewoon wat leuke dingen afgeknipt. ( hertjes, konijntjes of een uil....) Hier komt die van Sanne:

sanne14


De uil op de l.o. van Peter  ( notre penseurs ) die aan het schaken is met neef David  ( gepost op 20 augustus ) is ook van Sassafras!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten