vrijdag 19 juni 2009

Lang geleden!

Het is best lang geleden dat ik voor het laatst een berichtje op deze weblog zette. Dat heeft twee redenen. Ten eerste zijn de laatste schoolweken weer aangebroken en dat betekent dat het hartstikke druk is. Maar ten tweede is onze computer een poosje geleden gecrashed en toen heeft Gert er Linux opgezet. Dat is een besturingssysteem waar Gert al heel lang fan van is omdat het gratis is en zonder winstoogmerk. Je bent dan dus niet meer afhankelijk van Microsoft die steeds weer iets  nieuws verzint wat dan handen vol geld kost.

Nu zuchten en steunen wij ( = de overige gezinsleden ) hard onder dit Linuxbewind omdat alles ineens anders werkt. Zo lukt het me niet meer om zelf mijn foto's in te laden zonder Gerts hulp en dus moet ik wachten tot hij tijd heeft om me te helpen....

Toch heb ik wel gescrapt al is het niet zo veel. Vandaag laat ik de 'Dabarscrap' zien. Hoewel ik inmiddels uit de Evangelisatiecommissie ben maak ik nog elk jaar twee scraps van de teamfoto's, voor op elke Katwijkse camping één. Daar komt-ie:

dsc_00021We zijn altijd heel trots op 'onze' teams en dus krijgen ze een plekje in onze eregallerij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten