zaterdag 19 juli 2008

VAKANTIE!!

Ik ben nog een beetje aan het idee aan het wennen en af en toe moet ik even in mijn arm knijpen om het te kunnen geloven maar...... het is nu echt vakantie!!
Na een mallemolen van emoties waarin afscheid nemen van ´mijn´ kleuters wel het moeilijkste was, en heel veel gesjouw om onze collega´s -die tijdelijk in de Mauritsschool komen te zitten tijdens de verbouwing van onze school- te settelen is de rust nu eindelijk weergekeerd. Onze ' baas ' heeft de verhuizing niet helemaal overleefd, d.w.z. zijn rug niet, en die ligt nu gestrekt die arme ziel. Zonder hem, maar met alle andere collega's hadden we gisterenmiddag/avond nog een heel gezellige bijeenkomst met een soort koud buffet met heerlijke salade' s en een lekker ijsbuffet toe.
Vandaag hebben we de vakantie met onze eigen kinderen gevierd ( want die had ik wel een beetje verwaarloosd de laatste tijd ) door naar ' Prins Caspian' ( van Narnia ) te gaan in de zomerbioscoop van Noordwijk en daarna naar de Mac Donalds. Ook fantastisch! ( het eerste wat meer dan het laatste want ik heb het persoonlijk niet zo op de Mac maar goed.... )
Eerst nog een paar dagen bijslapen nu, maar ik verwacht de komende week alweer wat scrapwerk te kunnen laten zien te meer omdat Lieke in augustus 18 hoopt te worden, en ik een boekje voor haar verjaardag aan het maken ben met van elk levensjaar een foto!
Voor wie het ook geldt: een hele fijne vakantie!

1 opmerking:

  1. nogmaals bedankt voor het leuke schooljaar!! en nu idd fijn genieten van jullie vakantie!!

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen